آموزشگاه زبان فرانسه

۲۷۷ بازديد

۱- موسسه مركز زبان فرانسه
address خيابان انقلاب، بين چهارراه كالج و ميدان فردوسي، كوچهٔ ابيورد، بن‌بست كيميا، پلاك ۸ – تماس ۰۹۱۲۲۱۰۳۷۸۸- 

مركز زبان فرانسه
قطعا بهترين مركز در تهران كه زير نظر سفارت فرانسه نيز مي باشد همين مركز زبان فرانسه است. مركز زبان فرانسۀ تهران با برگزاري كلاس‌ها و كارگاه‌ها در داخل و خارج ساختمان مركز، هر ساله پذيراي بيش از ۴۰۰۰ زبان‌آموز مي‌باشد. علاوه بر كلاس‌ها و كارگاه‌ها، دوره‌هاي آماده‌سازي آزمون‌هاي زبان (TCF، DALF، DELF) نيز، براي زبان‌آموزان و مشتاقان ارائه مي‌گردد. مركز زبان فرانسۀ تهران تنها مرجع مورد تاًييد سفارت فرانسه در خصوص آموزش زبان فرانسه و دوره‌هاي تربيت مدرس اين زبان مي‌باشد.

۲- موسسه فرهنگ سينا
address خيابان مطهري خيابان قائم مقام روبروي تهران كلينيك كوچه ۴ پلاك ۲۳ – تماس ۸۸۱۹۵۵۱۷- 

موسسه فرهنگ سينا
اين موسسه داراي ميزان رضايت زبان آموزان به صورت كاملا قابل قبول بوده است و از جهتي انواع متنوعي از كلاس هاي تخصصي زبان فرانسه با توجه به هدف شما از يادگيري (مخصوص مسافران، ويژه تحصيل، ويژه ترجمه و …) را بصورت جداگانه برگزار مي كند. امكانات و قيمت ها قابل قبول بوده و اساتيد نيز كاملا در اين زمينه باتجربه هستند. آزمونهاي بين المللي TEF در اين مركز برگزار مي گردند.

ادامه مطلب...

برای مطالعه زبان فرانسه، روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام می‌توانند به بهبود مهارت‌های زبانی شما کمک کنند. یکی از بهترین روش مطالعه زبان فرانسه، مطالعه متون مختلف در این زبان است. این متون می‌توانند شامل رمان‌ها، داستان‌ها، مقالات، وبلاگ‌ها و حتی مقالات علمی باشند. با مطالعه متون متنوع، علاوه بر یادگیری واژگان جدید، با ساختارهای گرامری و اصطلاحات زبان فرانسه آشنا می‌شوید. همچنین، مطالعه متون مختلف به شما کمک می‌کند تا با سبک‌ها و رویه‌های مختلف نوشتاری و ارتباطی زبان فرانسه آشنا شوید.

 

روش دیگری که می‌تواند به بهبود مهارت‌های زبانی در زبان فرانسه کمک کند، گوش دادن به مکالمات و صوت‌های فرانسوی است. می‌توانید پادکست‌های فرانسوی را گوش کنید، فیلم‌ها و سریال‌های فرانسوی را تماشا کنید یا از برنامه‌های آموزش زبان فرانسه با استفاده از فایل‌های صوتی استفاده کنید. گوش دادن به مکالمات و صوت‌ها، به شما کمک می‌کند تا با لهجه، تلفظ و استفاده از اصطلاحات و افعال رایج در زبان فرانسه آشنا شوید و مهارت شنیداری‌تان را تقویت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.